Наукова періодика України | Економічний вісник Дніпровської політехніки | ||
Метеленко Н. Г. Критичне дослідження ринку реклами України: тенденції та перспективи розвитку / Н. Г. Метеленко, М. В. Хацер // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2009. - № 4. - С. 99-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2009_4_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Метеленко Н. Г. Критичне дослідження ринку реклами України: тенденції та перспективи розвитку / Н. Г. Метеленко, М. В. Хацер // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2009. - № 4. - С. 99-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2009_4_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |