Наукова періодика України Економічний вісник Дніпровської політехніки


Яцентюк С. В. 
Інноваційний бренд-менеджмент як ефективний інструмент стратегічного управління змінами на підприємствах регіону / С. В. Яцентюк // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2005. - № 1. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2005_1_19
  Повний текст PDF - 412.05 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яцентюк С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яцентюк С. В. Інноваційний бренд-менеджмент як ефективний інструмент стратегічного управління змінами на підприємствах регіону / С. В. Яцентюк // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2005. - № 1. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2005_1_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яцентюк Станіслав Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського