Наукова періодика України | Економічний вісник Дніпровської політехніки | ||
Дайновський Ю. А. Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2004. - № 1. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2004_1_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дайновський Ю. А. Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2004. - № 1. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2004_1_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |