Наукова періодика України Європейський вектор економічного розвитку


Тараненко І. В. 
Розробка маркетингової стратегії підприємства відповідно до результатів конкурентного аналізу / І. В. Тараненко, С. С. Яременко, Е. Ю. Радинський // Європейський вектор економічного розвитку. Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 211–222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ever_2014_2_26
  Повний текст PDF - 417.492 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тараненко І.
  • Яременко С.
  • Радинський Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тараненко І. В. Розробка маркетингової стратегії підприємства відповідно до результатів конкурентного аналізу / І. В. Тараненко, С. С. Яременко, Е. Ю. Радинський // Європейський вектор економічного розвитку. Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 211–222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ever_2014_2_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тараненко Ірина Всеволодівна (економічні науки)
  • Яременко Світлана Степанівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського