Наукова періодика України | Економічний вісник ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет" | ||
Заднепрянная Т. С. Методические подходы для оптимизации продвижения продукции в сети интернет и решения проблем с иностранной терминологией для предприятий новых отраслей промышленности / Т. С. Заднепрянная // Економічний вісник ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет". - 2015. - № 2. - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evdvnz_2015_2_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Заднепрянная Т. С. Методические подходы для оптимизации продвижения продукции в сети интернет и решения проблем с иностранной терминологией для предприятий новых отраслей промышленности / Т. С. Заднепрянная // Економічний вісник ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет". - 2015. - № 2. - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evdvnz_2015_2_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |