Наукова періодика України | Економіка та управління на транспорті | ||
Воробйова Н. П. Ефективність реклами: шляхи її оцінки / Н. П. Воробйова, В. Г. Кабанов, В. С. Харута // Економіка та управління на транспорті. - 2017. - Вип. 5. - С. 102–108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eut_2018_5_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Воробйова Н. П. Ефективність реклами: шляхи її оцінки / Н. П. Воробйова, В. Г. Кабанов, В. С. Харута // Економіка та управління на транспорті. - 2017. - Вип. 5. - С. 102–108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eut_2018_5_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |