Наукова періодика України | Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі | ||
Можевенко Т. Ю. Визначення імовірності контакту цільової аудиторії із різними елементами медіакомбінації при здійсненні рекламних комунікацій / Т. Ю. Можевенко, І. В. Чумаченко // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2011. - № 2. - С. 136–146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2011_2_14 Розглянуто питання вдосконалення методичного інструментарію пошуку оптимальних для рекламодавця рішень під час планування рекламних кампаній за умов значної варіативності способів і засобів поширення рекламної інформації. Зауважено, що ключовою умовою забезпечення ефективності рекламної компанії є забезпечення найбільшого охоплення рекламною інформацією цільової аудиторії, а процес формування рівня обізнаності цільової аудиторії під час рекламної кампанії є ймовірнісним процесом. Запропоновано методичний підхід до визначення ймовірностей контакту цільової аудиторії з різними елементами медіакомбінацій, які можуть використовуватись рекламодавцем для поширення рекламних анонсів, який базується на основі обліку результатів маркетингового дослідження медіапереваг цільових споживачів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Можевенко Т. Ю. Визначення імовірності контакту цільової аудиторії із різними елементами медіакомбінації при здійсненні рекламних комунікацій / Т. Ю. Можевенко, І. В. Чумаченко // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2011. - № 2. - С. 136–146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2011_2_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |