Наукова періодика України | Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі | ||
Гатило В. П. Фактори, що впливають на формування корпоративного іміджу підприємства / В. П. Гатило // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2010. - № 1. - С. 94–101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2010_1_11 Створення позитивного іміджу стає не тільки першочерговим завданням, але необхідною умовою досягнення економічного зросту і стабілізації економічних процесів у державі. Увага держави і суспільства в цілому до проблем розбудови інвестиційної системи породжена вимогами реальної економіки. Нині виникла об'єктивна потреба в поглиблених наукових дослідженнях проблеми формування іміджу. Поглиблено теоретичні засади, розроблено методичні рекомендації щодо підвищення іміджу та використання інвестиційного потенціалу підприємств. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гатило В. П. Фактори, що впливають на формування корпоративного іміджу підприємства / В. П. Гатило // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2010. - № 1. - С. 94–101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2010_1_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |