Наукова періодика України Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі


Узун Д. Д. 
Методика розрахунку оптимального розміру партії в контексті маркетингового розуміння товару / Д. Д. Узун, Ю. О. Узун // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2009. - № 4. - С. 67–75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2009_4_9
Представлено схему визначення товару, яка складається з трьох рівнів: задум товару, товар у реальному втіленні, товару з підкріпленням. Розглянуто найпоширеніші способи підкріплення товару як для кінцевого споживача, так і для промислових підприємств. Запропоновано використання методики розрахунку оптимального розміру партії та оптимальної кількості партій постачання товарів у контексті маркетингового розуміння товару. Проведено експериментальне моделювання на базі даних про прогнозовані обсяги закупівель. Результати розрахунків можна використовувати для підвищення конкурентоспроможності товарів промислового призначення.
  Повний текст PDF - 304.129 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Узун Д.
  • Узун Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Узун Д. Д. Методика розрахунку оптимального розміру партії в контексті маркетингового розуміння товару / Д. Д. Узун, Ю. О. Узун // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2009. - № 4. - С. 67–75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2009_4_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського