Наукова періодика України | Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі | ||
Тютюнникова С. В. В2В-маркетинг: влияние характеристик упаковочного оборудования на потребительский выбор / С. В. Тютюнникова, М. А. Голованова // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2008. - № 2. - С. 147–160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2008_2_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тютюнникова С. В. В2В-маркетинг: влияние характеристик упаковочного оборудования на потребительский выбор / С. В. Тютюнникова, М. А. Голованова // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2008. - № 2. - С. 147–160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2008_2_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |