Наукова періодика України Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі


Вартанян В. М. 
Разработка маркетинговых стратегий предприятия на основе комплексного прогнозного моделирования / В. М. Вартанян, Д. С. Ревенко // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2008. - № 1. - С. 26–33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2008_1_4
Предложены подходы разработки маркетинговых стратегий предприятий на основании комплексного прогнозного моделирования, а именно на основании построения динамической формы матрицы БКГ. Использование данной методики позволяет рассматривать динамику движения жизненного цикла каждого товара из "товарного портфеля" предприятия, а также прогнозировать его будущее состояние и соответственно для каждого из них разрабатывать стратегию маркетинга. В качестве инструмента прогнозирования предложен метод экспоненциального сглаживания.
  Повний текст PDF - 373.455 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вартанян В.
  • Ревенко Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вартанян В. М. Разработка маркетинговых стратегий предприятия на основе комплексного прогнозного моделирования / В. М. Вартанян, Д. С. Ревенко // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2008. - № 1. - С. 26–33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2008_1_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ревенко Даніїл Сергійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського