Наукова періодика України Економіка. Управління. Інновації


Павловська Л. Д. 
Іміджова складова зростання конкурентного статусу підприємства / Л. Д. Павловська, Н. К. Мрачковська. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2019_1_8
  Повний текст PDF - 814.605 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Павловська Л.
  • Мрачковська Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Павловська Л. Д. Іміджова складова зростання конкурентного статусу підприємства / Л. Д. Павловська, Н. К. Мрачковська. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2019_1_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Павловська Людмила Денисівна (економічні науки)
  • Мрачковська Надія Костянтинівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського