![]() | Наукова періодика України | ![]() | Економіка. Управління. Інновації |
Дмитрук О. В. Маркетинг відносин як визначальна філософія та інструментарій рекреаційно-туристичного бізнесу / О. В. Дмитрук. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2013_2_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дмитрук О. В. Маркетинг відносин як визначальна філософія та інструментарій рекреаційно-туристичного бізнесу / О. В. Дмитрук. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2013_2_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |