Наукова періодика України Економіка. Управління. Інновації


Крепак А. С. 
Економічне обґрунтування вибору форми організовування зовнішньої реклами підприємств торгівлі / А. С. Крепак. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2012_1_26
  Повний текст PDF - 268.182 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Крепак А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Крепак А. С. Економічне обґрунтування вибору форми організовування зовнішньої реклами підприємств торгівлі / А. С. Крепак. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2012_1_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Крепак Анна Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського