Наукова періодика України | Економіка. Управління. Інновації | ||
Черданцева І. Г. Історичний розвиток концепцій торговельного маркетингу в Україні / І. Г. Черданцева, А. Я. Клипач. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2011_2_56 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Черданцева І. Г. Історичний розвиток концепцій торговельного маркетингу в Україні / І. Г. Черданцева, А. Я. Клипач. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2011_2_56.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |