Наукова періодика України Економіка. Управління. Інновації


Черданцева І. Г. 
Історичний розвиток концепцій торговельного маркетингу в Україні / І. Г. Черданцева, А. Я. Клипач. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2011_2_56
  Повний текст PDF - 184.061 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Черданцева І.
  • Клипач А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Черданцева І. Г. Історичний розвиток концепцій торговельного маркетингу в Україні / І. Г. Черданцева, А. Я. Клипач. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2011_2_56.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Черданцева Ірина Геннадіївна (економічні науки)
  • Клипач Андрій Ярославович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського