Наукова періодика України Економіка. Управління. Інновації


Пурська І. С. 
Особливості дослідження соціально-культурного середовища в міжнародній маркетинговій діяльності туристичних підприємств / І. С. Пурська. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2011_2_44
  Повний текст PDF - 151.005 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пурська І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пурська І. С. Особливості дослідження соціально-культурного середовища в міжнародній маркетинговій діяльності туристичних підприємств / І. С. Пурська. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2011_2_44.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пурська Ірина Степанівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського