Наукова періодика України Економіка. Управління. Інновації


Бажеріна К. В. 
Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій для інноваційних товарів / К. В. Бажеріна, Є. В. Гнітецький. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2010_2_4
  Повний текст PDF - 190.766 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бажеріна К.
  • Гнітецький Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бажеріна К. В. Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій для інноваційних товарів / К. В. Бажеріна, Є. В. Гнітецький. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2010_2_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бажеріна Катерина Володимирівна (економічні науки)
  • Гнітецький Євген Віталійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського