Наукова періодика України Електротехнічні та комп’ютерні системи


Оборский Г. А. 
Инструменты реализации ценностного подхода в проектах дистанционного обучения / Г. А. Оборский, А. Е. Колесников, А. Н. Миколюк // Электротехнические и компьютерные системы. - 2015. - № 19. - С. 330-333. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2015_19_72
Ценностными направлениями образования являются расширение доступности, массовости образования, гарантий обеспечения равных шансов на получение полноценного образования, создание системы непрерывного образования. Особенно эти ценностные ориентации образования важны для людей, которые уже работают и не имеют возможности посещать очные занятия. На основании системного анализа образовательной деятельности вузов для поддержки процессов дистанционного образования определено множество ключевых параметров и функциональных подсистем, которые в совокупности обеспечивают эффективность проекта построения информационной среды университета.Value orientation of education are increasing the availability, mass education, guarantees equal opportunities to receive full education, a system of continuous education. Especially the value orientation of education is important for people who are already working and are unable to attend classroom courses. Based on the system analysis of the educational activities of universities in support of distance education defined a number of key parameters and functional subsystems, which together provide the efficiency of the project of construction of the information environment of the University.Ціннісними напрямками освіти є розширення доступності, масовості освіти, гарантій забезпечення рівних шансів на одержання повноцінної освіти, створення системи безперервної освіти. Особливо ці ціннісні орієнтації освіти важливі для людей, які вже працюють і не мають можливості відвідувати очні заняття. На підставі системного аналізу освітньої діяльності ВНЗ для підтримки процесів дистанційної освіти визначено безліч ключових параметрів і функціональних підсистем, які в сукупності забезпечують ефективність проекту побудови інформаційного середовища університету.
  Повний текст PDF - 221.792 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Оборский Г.
  • Колесников А.
  • Миколюк А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Оборский Г. А. Инструменты реализации ценностного подхода в проектах дистанционного обучения / Г. А. Оборский, А. Е. Колесников, А. Н. Миколюк // Электротехнические и компьютерные системы. - 2015. - № 19. - С. 330-333. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2015_19_72.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Колесніков Олексій Євгенович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського