Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Андросова Т. В. 
Формування метрики показників оцінки системи соціального маркетингу підприємств на міжнародному ринку / Т. В. Андросова, О. В. Кот, В. О. Козуб, Л. О. Чернишова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2019. - Вип. 1. - С. 134-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2019_1_14
  Повний текст PDF - 783.417 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Андросова Т.
  • Кот О.
  • Козуб В.
  • Чернишова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Андросова Т. В. Формування метрики показників оцінки системи соціального маркетингу підприємств на міжнародному ринку / Т. В. Андросова, О. В. Кот, В. О. Козуб, Л. О. Чернишова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2019. - Вип. 1. - С. 134-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2019_1_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кот Ольга Вікторівна (економічні науки)
  • Кот Ольга Вікторівна (економічні науки)
  • Кот Олена Володимирівна (економічні науки)
  • Козуб Вікторія Олександрівна (економічні науки)
  • Чернишова Лариса Олексіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського