Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Мелушова І. Ю. 
Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства / І. Ю. Мелушова, О. В. Кот // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2018. - Вип. 2. - С. 200-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_2_19
  Повний текст PDF - 663.072 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мелушова І.
  • Кот О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мелушова І. Ю. Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства / І. Ю. Мелушова, О. В. Кот // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2018. - Вип. 2. - С. 200-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_2_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мелушова Ірина Юріївна (економічні науки)
  • Кот Ольга Вікторівна (економічні науки)
  • Кот Ольга Вікторівна (економічні науки)
  • Кот Олена Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського