Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Чорна М. В. Сучасні особливості розвитку інтернет-реклами / М. В. Чорна, Н. М. Смольнякова, C. М. Шинкар, К. Ю. Петленко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2018. - Вип. 2. - С. 112-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_2_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чорна М. В. Сучасні особливості розвитку інтернет-реклами / М. В. Чорна, Н. М. Смольнякова, C. М. Шинкар, К. Ю. Петленко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2018. - Вип. 2. - С. 112-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_2_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |