Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Чорна М. В. 
Сучасні особливості розвитку інтернет-реклами / М. В. Чорна, Н. М. Смольнякова, C. М. Шинкар, К. Ю. Петленко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2018. - Вип. 2. - С. 112-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_2_12
  Повний текст PDF - 678.604 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чорна М.
  • Смольнякова Н.
  • Шинкар C.
  • Петленко К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чорна М. В. Сучасні особливості розвитку інтернет-реклами / М. В. Чорна, Н. М. Смольнякова, C. М. Шинкар, К. Ю. Петленко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2018. - Вип. 2. - С. 112-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_2_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чорна Марина Віталіївна (економічні науки)
  • Смольнякова Наталя Миколаївна (економічні науки)
  • Смольнякова Наталія Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського