Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Олініченко К. С. 
Вплив освітніх технологій на маркетингову політику закладу вищої освіти / К. С. Олініченко, О. М. Прядко, Г. Л. Чміль, Д. С. Шкреба // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2018. - Вип. 1. - С. 150-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_1_17
  Повний текст PDF - 603.395 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Олініченко К.
  • Прядко О.
  • Чміль Г.
  • Шкреба Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Олініченко К. С. Вплив освітніх технологій на маркетингову політику закладу вищої освіти / К. С. Олініченко, О. М. Прядко, Г. Л. Чміль, Д. С. Шкреба // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2018. - Вип. 1. - С. 150-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_1_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Олініченко Катерина Сергіївна (економічні науки)
  • Прядко Ольга Миколаївна (економічні науки)
  • Чміль Ганна Леонідівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського