Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Савицька Н. Л. 
Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко, М. В. Сіроус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2017. - Вип. 1. - С. 293-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2017_1_29
  Повний текст PDF - 640.348 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Савицька Н.
  • Прядко О.
  • Сіроус М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Савицька Н. Л. Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко, М. В. Сіроус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2017. - Вип. 1. - С. 293-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2017_1_29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Савицька Наталя Леонідівна (економічні науки)
  • Савицька Наталія Леонідівна (економічні науки)
  • Прядко Ольга Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського