Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Прядко О. М. 
Маркетингові дослідження ринку мийних косметико-гігієнічних засобів / О. М. Прядко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 1. - С. 254-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_1_27
  Повний текст PDF - 293.871 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прядко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прядко О. М. Маркетингові дослідження ринку мийних косметико-гігієнічних засобів / О. М. Прядко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 1. - С. 254-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_1_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Прядко Ольга Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського