Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Парцирна Т. М. 
Удосконалення маркетингової діяльності промислового підприємства / Т. М. Парцирна, А. В. Красноусов // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 1(2). - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_1%282%29__22
  Повний текст PDF - 167.538 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Парцирна Т.
  • Красноусов А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Парцирна Т. М. Удосконалення маркетингової діяльності промислового підприємства / Т. М. Парцирна, А. В. Красноусов // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 1(2). - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_1(2)__22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Красноусов Андрій Володимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського