Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Буданова О. С. 
Міжнародний туризм як засіб формування іміджу України / О. С. Буданова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 1(1). - С. 304-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_1%281%29__44
  Повний текст PDF - 193.042 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Буданова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Буданова О. С. Міжнародний туризм як засіб формування іміджу України / О. С. Буданова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 1(1). - С. 304-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_1(1)__44.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Буданова Ольга Станіславівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського