Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Артеменко В. С. 
Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 258-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_38
  Повний текст PDF - 404.309 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Артеменко В.
  • Бубенець І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Артеменко В. С. Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 258-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_38.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бубенець Ірина Георгіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського