Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Михайлова М. В. 
Маркетингове планування в загальному механізмі планування на підприємстві / М. В. Михайлова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 381-388. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1%282%29__56
  Повний текст PDF - 272.992 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Михайлова М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Михайлова М. В. Маркетингове планування в загальному механізмі планування на підприємстві / М. В. Михайлова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 381-388. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__56.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Михайлова Марія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського