Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Парцирна Т. М. Порівняльний аналіз маркетингового потенціалу підприємств роздрібної торгівлі / Т. М. Парцирна, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 242-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1%282%29__36 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Парцирна Т. М. Порівняльний аналіз маркетингового потенціалу підприємств роздрібної торгівлі / Т. М. Парцирна, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 242-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__36.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |