Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Ушакова Н. Г. Механізм формування системи заходів трейд-маркетингу / Н. Г. Ушакова, Л. М. Зарецька // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 210-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1%282%29__32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ушакова Н. Г. Механізм формування системи заходів трейд-маркетингу / Н. Г. Ушакова, Л. М. Зарецька // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 210-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |