Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Джоджуа Р. А. 
Формування цінності клієнта на ринку фармацевтичної продукції / Р. А. Джоджуа // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 596-606. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_84
  Повний текст PDF - 214.603 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Джоджуа Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Джоджуа Р. А. Формування цінності клієнта на ринку фармацевтичної продукції / Р. А. Джоджуа // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 596-606. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_84.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського