Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Джоджуа Р. А. Формування цінності клієнта на ринку фармацевтичної продукції / Р. А. Джоджуа // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 596-606. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_84 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Джоджуа Р. А. Формування цінності клієнта на ринку фармацевтичної продукції / Р. А. Джоджуа // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 596-606. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_84. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |