Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Прядко О. М. 
Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингу / О. М. Прядко, К. В. Джуглей // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 559-566. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_79
  Повний текст PDF - 215.797 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прядко О.
  • Джуглей К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прядко О. М. Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингу / О. М. Прядко, К. В. Джуглей // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 559-566. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_79.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Прядко Ольга Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського