Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Трішкіна Н. І. 
Формування маркетингової стратегії торговельного оптового підприємства / Н. І. Трішкіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 574-582. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_84
  Повний текст PDF - 186.257 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Трішкіна Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Трішкіна Н. І. Формування маркетингової стратегії торговельного оптового підприємства / Н. І. Трішкіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 574-582. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_84.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Трішкіна Ніна Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського