Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Компанцев М. С. Клієнтський капітал як маркетинговий актив / М. С. Компанцев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 512-519. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_78 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Компанцев М. С. Клієнтський капітал як маркетинговий актив / М. С. Компанцев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 512-519. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_78. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |