Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Шубин А. А. Особенности продвижения детского бренда на рынке продуктов питания / А. А. Шубин, А. А. Харт // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 695-700. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_99 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шубин А. А. Особенности продвижения детского бренда на рынке продуктов питания / А. А. Шубин, А. А. Харт // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 695-700. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_99. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |