Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Апілат Р. В. 
Модель механізму управління якістю послуг у підприємствах туризму / Р. В. Апілат, О. В. Апілат // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 677-681. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_96
  Повний текст PDF - 166.566 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Апілат Р.
  • Апілат О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Апілат Р. В. Модель механізму управління якістю послуг у підприємствах туризму / Р. В. Апілат, О. В. Апілат // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 677-681. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_96.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Апілат Олена Віталіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського