Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Мітяєва Т. Л. Дослідження відношення споживачів до бренду на ринку мінеральних вод / Т. Л. Мітяєва, М. О. Зайцев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 666-671. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_94 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мітяєва Т. Л. Дослідження відношення споживачів до бренду на ринку мінеральних вод / Т. Л. Мітяєва, М. О. Зайцев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 666-671. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_94.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |