Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Тімофєєва О. М. 
CRM-стратегія клієнт-орієнтованого маркетингу / О. М. Тімофєєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 656-663. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_93
  Повний текст PDF - 182.214 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тімофєєва О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тімофєєва О. М. CRM-стратегія клієнт-орієнтованого маркетингу / О. М. Тімофєєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 656-663. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_93.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського