Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Головко М. П. 
Маркетингові дослідження споживчого відношення до нового виду макаронних виробів з додаванням напівфабрикату кісткового харчового / М. П. Головко, М. М. Чуйко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 525-532. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_75
  Повний текст PDF - 191.062 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Головко М.
  • Чуйко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Головко М. П. Маркетингові дослідження споживчого відношення до нового виду макаронних виробів з додаванням напівфабрикату кісткового харчового / М. П. Головко, М. М. Чуйко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 525-532. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_75.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського