Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Гохберг О. Ю. 
Теоретичні основи сталого розвитку рекламної індустрії / О. Ю. Гохберг // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 487-497. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_70
  Повний текст PDF - 205.461 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гохберг О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гохберг О. Ю. Теоретичні основи сталого розвитку рекламної індустрії / О. Ю. Гохберг // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 487-497. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_70.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гохберг Олександр Юрійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського