Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Гохберг О. Ю. Теоретичні основи сталого розвитку рекламної індустрії / О. Ю. Гохберг // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 487-497. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_70 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гохберг О. Ю. Теоретичні основи сталого розвитку рекламної індустрії / О. Ю. Гохберг // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 487-497. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_70.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |