Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Блохіна О. М. Управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі / О. М. Блохіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(1). - С. 472-479. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1%281%29__68 Розкрито сутність поняття "клієнтська лояльність" і "клієнська довіра", наведено визначення конкуретних переваг підприємства роздрібної торгівлі, доповнено класифікацію конкуретних переваг, обгрунтовано чотирипроцесну модель управління ними. Удосконалено класифікацію факторів формування конкуретних переваг підприємства роздрібної торгівлі та досліджено їх вплив. Запропоновано систему оцінювання ефективності управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі й обгрунтовано комплексну систему управління цими перевагами. Розроблено методичний підхід до управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі. Доведено доцільність створення центра управління конкурентними перевагами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Блохіна О. М. Управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі / О. М. Блохіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(1). - С. 472-479. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1(1)__68.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |