Наукова періодика України Європейські педагогічні студії


Бех П. В. 
Інформаційна єдність соціальних систем або нова роль науки і освіти у формуванні онтологічної основи сучасногоь світу / П. В. Бех // Європейські педагогічні студії. - 2012. - Вип. 1-2. - С. 149-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epc_2012_1-2_23
Визначено, що джерело і першопричина соціокультурної інтеграції соціального світу пов'язані із саморозгортанням атрибутивних властивостей людини, а саме - у спонтанному зростанні потужності її інтелекту. Підкреслено, що необхідною умовою формування, розвитку та реалізації сутнісних сил є практична діяльність, під час якої відбувається залучення до здійснення інформаційного обміну нових потоків інформації, яка може містити інфлайтну (позитивну) чи інфдакну (негативну) енергію, домінування однієї з яких зумовлює конструктивний, деструктивний характер діяльності людини, Стверджено, що нарощування інформаційної складової у структурі особистості та соціуму (егрегору) сприяє встановленню під тиском соціокультурної інтеграції якісно нової онтології соціального світу, яку можна назвати інформаційною чи когнітивною онтологією. Охарактеризовано сучасний стан соціального світу як перехід до нової онтології і відзначено, що соціокультурна інтеграція структурує Всесвіт, людина починає кволо, але невідворотно (!) впливати на нього.Определено, что источник и первопричина социокультурной интеграции социального мира связаны с саморазвертыванием атрибутивных свойств человека, а именно: со спонтанным ростом мощности его интеллекта. Подчеркнуто, что необходимым условием формирования, развития и реализации сущностных сил является практическая деятельность, в процессе которой происходит привлечение к осуществлению информационного обмена новых потоков информации. Отмечено, что она может содержать инфлайтную (положительную) или инфдактную (отрицательную) энергию, доминирование одной из которых предопределяет конструктивный или деструктивный характер деятельности человека. Утверждается, что наращивание информационной составляющей в структуре личности и социума (эгрегора) ведет к установлению под давлением социокультурной интеграции качественно новой онтологии социального мира, которую можно назвать информационной или когнитивной онтологией. Охарактеризовано современное состояние социального мира как переход к новой онтологии и отмечено, что социокультурная интеграция структурирует Вселенную, человек начинает слабо, но неотвратимо (!) воздействовать на нее.The connection between sources of socio-cultural integration of the social world and deployment of the attributive characteristics of a person, especially its intellectual growth, is defined in the article. The authors affirm that increase of the information component in the structure of an individual and society provides setting of a qualitatively new social ontology of the world under the pressure of socio-cultural integration, which could be called informational or cognitive ontology. The modern state of the social world is characterized as transition to a new ontology.
  Повний текст PDF - 4.035 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бех П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бех П. В. Інформаційна єдність соціальних систем або нова роль науки і освіти у формуванні онтологічної основи сучасногоь світу / П. В. Бех // Європейські педагогічні студії. - 2012. - Вип. 1-2. - С. 149-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epc_2012_1-2_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського