Наукова періодика України Environmental economics


Sesale E. L. 
Marketing fortification of business through crowdsourcing and social responsibility: focus on South African SMEs / E. L. Sesale, S. M. Seeletse // Environmental economics. - 2017. - Vol. 8, Iss. 1. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/envirecon_2017_8_1_4
  Повний текст PDF - 168.493 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Sesale E.
  • Seeletse S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Sesale E. L. Marketing fortification of business through crowdsourcing and social responsibility: focus on South African SMEs / E. L. Sesale, S. M. Seeletse // Environmental economics. - 2017. - Vol. 8, Iss. 1. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/envirecon_2017_8_1_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського