Наукова періодика України | Environmental economics | ||
Sesale E. L. Marketing fortification of business through crowdsourcing and social responsibility: focus on South African SMEs / E. L. Sesale, S. M. Seeletse // Environmental economics. - 2017. - Vol. 8, Iss. 1. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/envirecon_2017_8_1_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Sesale E. L. Marketing fortification of business through crowdsourcing and social responsibility: focus on South African SMEs / E. L. Sesale, S. M. Seeletse // Environmental economics. - 2017. - Vol. 8, Iss. 1. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/envirecon_2017_8_1_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |