Наукова періодика України | Електрифікація транспорту | ||
Хворост М. В. Розробка моделей електродвигунів тягового електроприводу транспортних засобів з урахуванням вихрових струмів / М. В. Хворост, К. О. Сорока, М. В. Шпіка, А. І. Бесараб // Електрифікація транспорту. - 2014. - № 8. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eltr_2014_8_16 Розглянуто питання моделювання тягових електродвигунів в пакеті Simulink. Показано процедуру переходу від математичних рівнянь, що описують модель, до імітаційної моделі у системі Matlab, що дозволить отримувати будь-які характеристики ще на етапі розробки. Запропоновано моделі двигунів постійного струму послідовного та змішаного збудження, особливістю яких є врахування реальних кривих намагнічування. Одержана модель тягового двигуна може бути використана для проведення оптимізації режимів роботи тягового електроприводу з точки зору енергозбереження, оскільки враховує параметри на які може оказувати вплив система керування. Розроблена модель двигуна постійного струму змішаного збудження з врахуванням нелінійної залежності магнітного потоку та впливу вихрових струмів в станині дозволяє кількісно оцінити рівень додаткових втрат у магнітній системі електричної машини. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хворост М. В. Розробка моделей електродвигунів тягового електроприводу транспортних засобів з урахуванням вихрових струмів / М. В. Хворост, К. О. Сорока, М. В. Шпіка, А. І. Бесараб // Електрифікація транспорту. - 2014. - № 8. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eltr_2014_8_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |