Наукова періодика України | Экономика Украины | ||
Лабурцева Е. И. Система маркетинговых коммуникаций предприятий розничной торговли / Е. И. Лабурцева, Г. В. Алданькова // Экономика Украины. - 2018. - № 9. - С. 139-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekukrr_2018_9_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лабурцева Е. И. Система маркетинговых коммуникаций предприятий розничной торговли / Е. И. Лабурцева, Г. В. Алданькова // Экономика Украины. - 2018. - № 9. - С. 139-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekukrr_2018_9_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |