Наукова періодика України Економіка транспортного комплексу


Кононов О. І. 
Складові інтелектуального маркетингового капіталу / О. І. Кононов // Економіка транспортного комплексу. - 2019. - Вип. 33. - С. 60-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2019_33_6
За сучасних умов ведення бізнесу підвищується роль інтелектуального маркетингового капіталу в зростанні вартості підприємства. Однак у невеликій кількості наявних наукових праць, присвячених цьому питанню, відсутня єдина думка щодо складників інтелектуального маркетингового капіталу, не визначені показники чутливості вартості підприємства до факторів, що належать до маркетингового інтелектуального капіталу. Мета статті - аналіз сучасних наукових підходів щодо формування маркетингових активів підприємства, а також визначення факторів, з яких формується маркетингове джерело вартості підприємства, та показників їх оцінювання. Базуючись на аналізі наукових досліджень щодо питань інтелектуального капіталу та його складової частини - інтелектуального маркетингового капіталу, у статі надано власне визначення поняття інтелектуального капіталу та його складової частини - інтелектуального маркетингового капіталу. Обгрунтовано склад інтелектуального маркетингового капіталу підприємства, до якого належать такі фактори, як лояльність клієнтів, маркетингова стратегія, репутація, маркетингова інформаційна система, бренд. Запропоновано структуру вказаних факторів, яка містить два рівні. На основі аналізу факторів інтелектуального маркетингового капіталу запропоновані показники, які вимірюють чутливість вартості підприємства до кожного з визначених факторів. Одержані в статті результати мають як теоретичне, так і практичне значення. Теоретичне значення полягає в подальшому розвитку положень, пов'язаних з визначенням факторів впливу на рівень капіталізації підприємства. Практичне застосування наведених у статті положень щодо визначення інтелектуального маркетингового капіталу та показників його оцінки дасть можливість керівникам приймати управлінські рішення щодо підвищення капіталізації підприємств.
  Повний текст PDF - 325.983 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кононов О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кононов О. І. Складові інтелектуального маркетингового капіталу / О. І. Кононов // Економіка транспортного комплексу. - 2019. - Вип. 33. - С. 60-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2019_33_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кононов Олександр Іванович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського