Наукова періодика України Економіка транспортного комплексу


Криворучко О. М. 
Оцінювання якості транспортно-логістичного обслуговування споживачів / О. М. Криворучко, Н. В. Попова // Економіка транспортного комплексу. - 2018. - Вип. 31. - С. 91-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2018_31_8
Розглянуто існуючі підходи до оцінювання якості транспортно-логістичного обслуговування споживачів. Доведено, що використовувані показники характеризують у цілому систему логістичного обслуговування, подають загальну інформацію про відповідний рівень обслуговування; не акцентується увага на якості використаних ресурсів, окремих характеристиках процесу транспортно-логістичного обслуговування; не завжди оцінювання виконується з поглядів конкретних споживачів. Запропоновано теоретико-методичний підхід до оцінювання якості транспортно-логістичного обслуговування споживачів, який грунтується на розгляді ланцюжка її утворення "ресурси - система - процеси - результати", виходячи з визначення поняття якості як сукупності властивостей, характеристик (часу доставки, швидкості доставки, ритмічності обслуговування, збереження вантажів, гнучкості маршрутів тощо), що формується в результаті взаємопов'язаних видів діяльності, ресурсів і відповідної системи. Підхід передбачає встановлення показників, що спрямовані на оцінювання окремих характеристик процесу; враховується критичність відмови процесу транспортно-логістичного обслуговування для одержання запланованого результату та впливу неякісного функціонування процесу на реалізацію інших процесів. Розроблено методичне забезпечення визначення комплексного показника якості транспортно-логістичного обслуговування споживачів методом нечіткого логічного висновку на основі частинних показників, які спрямовані на оцінювання основних характеристик ресурсів, системи та процесу. Запропонований підхід дозволить одержати об'єктивну оцінку рівня якості транспортно-логістичного обслуговування споживачів, встановити найбільш критичні умови та своєчасно вжити необхідних заходів.
  Повний текст PDF - 372.304 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Криворучко О.
  • Попова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Криворучко О. М. Оцінювання якості транспортно-логістичного обслуговування споживачів / О. М. Криворучко, Н. В. Попова // Економіка транспортного комплексу. - 2018. - Вип. 31. - С. 91-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2018_31_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Криворучко Оксана Миколаївна (1972–) (економічні науки)
  • Попова Наталя Василівна (економічні науки)
  • Попова Надія Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського