Наукова періодика України Економіка транспортного комплексу


Гладка О. І. 
Сутність та порівняльна характеристика внутрішнього та зовнішнього маркетингу персоналу / О. І. Гладка // Економіка транспортного комплексу. - 2015. - Вип. 26. - С. 143-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2015_26_13
Розглянуто питання щодо встановлення сутності та змісту внутрішнього та зовнішнього видів маркетингу персоналу. Поставлено декілька цілей: уточнення відмінних характеристик внутрішнього та зовнішнього маркетингу персоналу та їх класифікація, а також уточнення їх понять. В сучасній літературі найчастіше йде змішування таких понять як "маркетинг персоналу", "внутрішній маркетинг персоналу" та "зовнішній маркетинг персоналу". Шляхом контентаналізу визначення понять були класифіковані у три групи, що дозволило провести розмежування між двома видами маркетингу персоналу. Визначено їх зміст та сутність, завдяки чому стало можливим виділити основні відмінні характеристики за основними ознаками: ціль діяльності, цільова аудиторія, завдання діяльності та засоби реалізації. Положення щодо взаємозв'язку та взаємодоповнюваності діяльності внутрішнього й зовнішнього маркетингу персоналу дозволили визначити та схематично відобразити їх реалізацію на підприємстві, в якій враховано одночасність дій двох видів маркетингу персоналу, спрямованих на наявний та потенційний персонал. На засадах визначених положень та розробленої класифікації було запропоновано визначення для двох видів маркетингу персоналу, що відображають їх сутність та зміст та які не суперечать цілям основного виду діяльності - маркетингу персоналу. Результати можуть бути застосовані як у теорії маркетингу персоналу, так і під час його реалізації на підприємствах.
  Повний текст PDF - 186.882 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гладка О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гладка О. І. Сутність та порівняльна характеристика внутрішнього та зовнішнього маркетингу персоналу / О. І. Гладка // Економіка транспортного комплексу. - 2015. - Вип. 26. - С. 143-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2015_26_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гладка Олена Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського