Наукова періодика України Економіка транспортного комплексу


Шинкаренко В. Г. 
Разработка и развитие системы управления маркетинговой деятельностью предприятия / В. Г. Шинкаренко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 7-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_16_3
В настоящее время система управления предприятия для обеспечения его адаптации к быстро изменяющимся условиям внешней среды должна быть ориентирована на маркетинг. Это обуславливает необходимость выделения в ее составе подсистемы в виде контура, проблемно-ориентированного на управление маркетинговой деятельностью. Определены состав и содержание этапов организационного проектирования системы (подсистемы) управления маркетинговой деятельностью предприятия.
  Повний текст PDF - 179.569 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шинкаренко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шинкаренко В. Г. Разработка и развитие системы управления маркетинговой деятельностью предприятия / В. Г. Шинкаренко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 7-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_16_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шинкаренко Володимир Григорович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського