Наукова періодика України | Економіка транспортного комплексу | ||
Шинкаренко В. Г. Разработка и развитие системы управления маркетинговой деятельностью предприятия / В. Г. Шинкаренко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 7-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_16_3 В настоящее время система управления предприятия для обеспечения его адаптации к быстро изменяющимся условиям внешней среды должна быть ориентирована на маркетинг. Это обуславливает необходимость выделения в ее составе подсистемы в виде контура, проблемно-ориентированного на управление маркетинговой деятельностью. Определены состав и содержание этапов организационного проектирования системы (подсистемы) управления маркетинговой деятельностью предприятия. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шинкаренко В. Г. Разработка и развитие системы управления маркетинговой деятельностью предприятия / В. Г. Шинкаренко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 7-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_16_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |