Наукова періодика України | Економіка транспортного комплексу | ||
Криворучко О. М. Визначення параметрів стратегій використання маркетингових можливостей підприємства / О. М. Криворучко, І. С. Пипенко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_9 Запропоновано методичний підхід до визначення величини параметрів стратегій використання маркетингових можливостей підприємства, який передбачає встановлення оптимальних значень цих параметрів під час невідповідності пропозиції підприємства вимогам суб'єктів середовища безпосереднього оточення на основі інструментарію математичної теорії ігор. Розроблений підхід забезпечує підприємству одержання максимальної вигоди від взаємодії з кожною групою суб'єктів середовища безпосереднього оточення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Криворучко О. М. Визначення параметрів стратегій використання маркетингових можливостей підприємства / О. М. Криворучко, І. С. Пипенко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |